فیلم ترسناک 2019 – ترسناک ترین فیلم های 2019

ترسناک ترین فیلم های 2019 را در این مقاله ی ایرابرود به شما معرفی میکنم. هشدار میدهیم که در توضیحات زیر عنوان ها قسمت هایی از فیلم ها اسپویل می شود.

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark

این فیلم اقتباسی از یک کتاب ترسناک پرفروش با همین عنوان بوده است. داستان راجع به روح دختری است که توسط خانواده ی خبیث خودحبس شده است. و زندگی خود را در حبس و نوشتن داستان های ترسناکی میکند که به واقعیت تبدیل شده و از خانواده وی و کودکان آزاد انتقام میگیرد.

فیلم It Chapter Two

این فیلم ادامه ای از فیلم ترسناک محبوب it است که در سال گذشته منتشر شد. در این فیلم دلقک خبیث pennywise بازگشته است. و کودکانی که در قسمت اول اورا شکست داده بودند اکنون مسن شده و باز میگردند تا دوباره جلوی او را بگیرند. فیلم it اقتباسی از رمان نویسنده ی معروف ژانر ترسناک ،استفن کینگ، است.

 

فیلم ترسناک 2019 - ترسناک ترین فیلم های 2019

فیلم Doctor Sleep

فیلم doctor sleep  به نوعی ادامه ی فیلم shining را روایت می کند که توسط یک از نوابغ سینما استنلی کوپریک کارگردانی شده بود. داستان راجع بود کودک بازمانده از حوادث هتل است. که به دنبال کمک کردن دختری با استعداد مشابه وی از چنگ دسته  خبیث از انسان های عجیبی است که روح قربانیان خود را می دمند.

 

 

فیلم ترسناک 2019 - ترسناک ترین فیلم های 2019

فیلم Pet Sematary

این فیلم اقتباسی از رمانی با همین نام از استفن کینگ است. داستان خانواده ای است که خانه ی آنها در نزدیکی قبرستانی از حیوانات است که کودکان در آنجا حیوانات خود را دفن میکردند.کلمه ی cemetary  به معنی قبرستان است که در این فیلم به عمد semetary نوشته شده که به گفته آقای کینگ به علت این است که تاکید باشد بر حقیقت این که این قبرستان توسط کودکان تولید شده است.

 

فیلم ترسناک 2019 - ترسناک ترین فیلم های 2019

فیلم The Lighthouse

این فیلم ترسناک با موضوع روان شناختی با پرده  سیاه سفید منتشر شده است .داستان ناخدایی است که سالها در جزیره ای یک فانوس دریایی را مدیریت میکند. و به این ناخدا شاگردی تازه وارد می پیوندد. اما به علت فاش شدن راز های جزیره ، راز های ناخدا و فشار سبک زندگی در جزیره ای دور افتاده اتفاقات ناخوشایندی می افتد.

 

فیلم Annabelle Comes Home

اد و لورن وارن دو جن گیر معروف در فیلم های ترسناک مجموعه ی جن گیر برای کار به بیرون از خانه میروند. و دختر کوچک خود را به پرستار جوان وی می سپارند. در حین آماده سازی جشن تولد دختر وارن ها، دوست پرستار وی به زیرزمین خانه میرود و آنابل را ناخواسته آزاد میکند. این فیلم برای یادبود لورن وارن پس از درگذشت وی منتشر شد.

 

فیلم ترسناک 2019 - ترسناک ترین فیلم های 2019
فیلم Brightburn

فیلم راجع به کودکی با توانایی های ماورا طبیعی است. که قصد دارد با قدرت های خود بر جهان حکومت کند. وی توسط اطرافیان خود طرد می شود. و سعی بر پنهان سازی قدرت های خود میکند. تا این که برای انتقام و خشم دست به کار های پلیدی می زند.

فیلم Child’s Play

داستان عروسک جن زده ای است که قصد آزار و اذیت و قتل انسان های اطراف خود را دارد. این عروسک معروف سعی میکند بدن یکی از صاحبان خود را تصاحب کند و موفق می شود. و در آخر با استفاده از این بدن جدید سعی می کند به اهداف شوم خود برسد.

 

فیلم ترسناک 2019 - ترسناک ترین فیلم های 2019
فیلم Ready or Not

داستان تازه عروسی است که بنا به دلایلی شب ها خانواده ی شوهر وی با اسلحه سعی به کشتن یا “شکار” وی میکنند ولی صیح ها این داستان ها پایان می یابد.

 

فیلم midsommar

فیلم میدسامر مربوط به دانشجوی است که از مرگ خواهر کوچک خود رنج میبرد. اما در یک دوری همی با مصرف مواد مخدر توهماتی راجع به خواهرش را مشاهده میکند.

 

www.irabrod.ir


1 Comment

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما - 100 فیلم ترسناک جهان (فقط ارواح + شیاطین ) - Irabrod · 2020-06-18 at 9:27 ب.ظ

[…] داستان تازه عروسی است که بنا به دلایلی شب ها خانواده ی شوهر وی با اسلحه سعی به کشتن یا “شکار” وی میکنند ولی صیح ها این داستان ها پایان می یابد. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ایرابرود

تعرفه تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی ارزان رپورتاژ ارتباط با ما

RABROD

Copyright © · All Rights Reserved designed & developed by · irabrod.ir