قیمت | توضیحات | مدت | نام پلن |
برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید. |
محل قرارگیری: در ابتدای هر متن ، با اندازه 728 در 150 پیکسل اندازه در موبایل کوچکتر میشود. در تمام پست ها دیده میشود. بیشترین نرخ کلیک را دارد. حتی در موبایل در ابتدای متن دیده میشود |
یک ماهه | تبلیغات بنری سربرگ |
تنها در بالای سایدبار: برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید.
در بالا و پایین سایدبار : برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید. |
محل قرار گیری: در ابتدای سایدبار سمت چپ متن با اندازه 300 در 250 پیکسل
اندازه در موبایل ثابت میماند در تمام پست ها دیده میشود نرخ کلیک متوسط دارد . در موبایل در انتهای متن قرار میگیرد. |
یک ماهه | تبلیغات بنری سایدبار بزرگ |
برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید. | محل قرار گیری : در ابتدای سایدبار سمت چپ متن ، پس از تبلیغات بزرگ. اندازه 125 در 125 پیکسل
اندازه در موبایل ثابت میماند در تمام پست ها دیده میشود. نرخ کلیک کمی دارد. در موبایل در انتهای متن قرار میگیرد. |
یک ماهه | تبلیغات بنری سایدبار کوچک |
50-200هزار تومان | یک ماهه | ویترین | |
برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید. |
تعداد نامحدود کلمه
یک تصویر به ازای هر 100 کلمه سه لینک فالو |
دائمی | رپورتاژ |
برای اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید. |
درج آگهی ها و اعلانات به هدف تبلیغات و یا فروش در بازار ایرابرود. با قیمت “خیلی” ارزان |
یک ماهه | آگهی در بازار |
تصویر نمونه تبلیغات در پایین این صفحه مشخص شده است.
در صورتی که دیزاینی آماده ندارید ، کارمزد طراحی تبلیغات از شما دریافت میشود.
ثبت سفارش و سوال در شبکه های اجتماعی زیر :
سفارش و خرید رپورتاژ آگهی در سایت ایرابرود
سفارش طراحی و ساخت انواع وبسایت
سوالات متداول
چگونه نرخ کلیک بر روی تبلیغات ما بالا میرود ؟
ما در بحث تبلیغات و طراحی تبلیغات ، از روانشناسی تبلیغات استفاده میکنیم. بازدیدکنندگان سایت ها معمولا زمانی که عناصر مختلف شبیه و همخوان با سایت مورد بازدید خود را مشاهده میکنند ، به آن اعتماد بیشتری میکنند. در نتیجه پیشنهاد میشود ، در طراحی تبلیغات خود ، تا جای ممکن تلاش کنید که شبیه به رنگ بندی سایت ما باشد (سیاه ، آبی ، سفید).
خوب است از رنگ زرد استفاده کنید. اما اغراق نکنید. رنگ زرد توجه ها ر ا جلب میکند.
از کلمات قدرتمند نظیر (“بهترین – بیشترین – قوی ترین – بالاترین – شدیدا و…”) استفاده کنید.
تا جای ممکن به جای کلمات از تصویر و اعداد استفاده کنید.
تبلیغ خود را شلوغ نکنید ، در استفاده از رنگ ، متن و…. اغراق نکنید.
تخفیف نمیدهید ؟
چرا. برای کسب و کار های خاصی نظیر ، بنیاد های خیریه و پرورشگاه ها ، کسب و کار های دانشجویی ، کسب و کار های دانش بنیان خاص و غیره تخفیف های مناسبی ارائه میدهیم.
چرا تبلیغات در ورژن موبایل با دسکتاپ متفاوت است ؟
اندازه ی معمول صفحات در موبایل به طور میانگین 400 پیکسل است. اگر به طور مثال شما تبلیغ سربرگ تهیه کرده باشید ، عرض این تبلیغ 730 پیکسل است و از عرض صفحه بشتر میشود. در نتیجه برای این که اطمینان حاصل کنیم تمام تبلیغ شما به صورت تمام عرض دیده میشود به ناچار عرض آن تبلیغ را در موبایل کاهش دادیم.
همچنین به همین دلیل بالا ، سایدبار در موبایل به انتهای متن برده میشود (این روش در طراحی سایت های استاندارد معمول است) تا از دیده شدن آن اطمینان حاصل شود.
من نمیدانم کدام پلن را خریداری کنم ، شما چه پیشنهاد میکنید ؟
بسته به هدفتان ، اگر میخواهید روی تبلیغ شما بیشتر کلیک شود به شما توصیه میکنیم تبلیغ سربرگ را خریداری کنید ، تبلیغاتی که در دل متن باشند و عریض تر باشند شانس بیشتری از تبلیغات خارج متن دارند.
اما اگر میخواهید هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم دیده شوید ، تبلیغات سایدبار بزرگ به شما پیشنهاد داده میشود.
ترتیب تبلیغات چیست ؟
تنها یک تبلیغ سربرگ در ماه تایید میشود ، در نتیجه این تبلیغ ترتیبی ندارد.
ترتیب تبلیغات سایدبار به نوبت مشتریان بستگی دارد. یعنی هرچه زودتر خرید کرده باشید ، بالاتر از دیگران قرار میگیرد.
نمونه اندازه تبلیغات