20 تا از بهترین فیلم های شبیه میان ستاره ای Interstellar | فیلم های سبک اینتراستلار : افرادی که علاقه مند به فیلم هایی مانند Interstellar هستند می توانند ممکن است از برخی از این فیلم های شگفت انگیز لذت ببرند.

کریستوفر نولان به دلیل توانایی اش در به هم ریختن ذهن بیننده به لطف تعهد چشمگیر به طرح های دقیق و تکنیک های فیلمسازی کلاسیک آمیخته با جلوه های مدرسه ای جدید مشهور است. فیلم Interstellar یکی از بهترین آثار او و یکی از بهترین فیلم‌های mystery است. لیست بهترین فیلم‌های مانند Interstellar ایرابرود لزوماً مضمون فضایی ندارند و در عوض تمایل فیلم را به دمیدن ذهن جمعی تماشاگر دارند.

10 تا از جن زده ترین وسایل و خطرناک ترین اشیاء تسخیر شده – ترسناک ترین عروسک

چگونه در اولین دیدار بیشترین تاثیر را بگذاریم ؟ بیشترین تاثیر در اولین دیدار در 10 قدم

10 تا از سخت ترین باس های بازی های کامپیوتری در کل تاریخ گیم های کامپیوتری

این فیلم‌های شگفت‌انگیز، مکانی عالی برای شروع برای طرفداران فیلم میان ستاره ای هستند که به دنبال گسترش افق‌های خود فراتر از یک داستان علمی تخیلی مغزی هستند، اگرچه موارد زیادی نیز برای توصیه وجود دارد. بسیاری از آنها را می‌توان در برخی از بزرگترین پلتفرم‌های استریم دنیا نیز یافت، بنابراین زمان بهتری برای فرو رفتن در داستان‌های متراکم آنها وجود ندارد.

20 تا از بهترین فیلم های شبیه میان ستاره ای Interstellar | فیلم های سبک اینتراستلار

20-The Fountain (2006)

دارن آرونوفسکی، نویسنده و کارگردان، چندین ژانر متمایز را در این درام رمانتیک هیجان‌انگیز و احساسی که زندگی قهرمان هیو جکمن را از طریق فضا، زمان و داستان‌های درون داستان دنبال می‌کند، با هم ترکیب کرده است.

این فیلم بخشی از ماجراجویی یک راهب جن زده در جستجوی درخت زندگی، مسائل معاصر درباره ازدواج و بیماری، و انتقال درخت زندگی به قلب ستاره ای که در حال مرگ است را نمایش میدهد. جالب این که کل جهان این راهب درون یک حباب است!

فیلم Source Code (2011)

فیلم Source Code (2011)

19- Source Code (2011)

از طریق یک فناوری عجیب که نوعی واقعیت شبیه‌سازی شده را ایجاد می‌کند، یک کاپیتان ارتش مجبور می‌شود لحظات پایانی بمب‌گذاری تروریستی در قطار را بارها و بارها تجربه کند تا سرنخ‌هایی پیدا کند که بمب‌گذار کیست و کجاست.شخصیت اصلی جیک جیلنهال از طریق داستان‌های متفاوت خود در مورد این حادثه، شروع به این باور می‌کند که می‌تواند مسیر وقایع را با مفاهیمی که ذهن را تسلیم می‌کنند، تغییر دهد.

 

18- Looper (2012)

رایان جانسون سال‌ها قبل از ورود به دنیای جنگ ستارگان با The Last Jedi، پای خود را وارد دنیای علمی تخیلی کرد و فیلم هیجان‌انگیز سفر در زمان او، Looper ، اغلب به عنوان فیلم برتر در نظر گرفته می‌شود.

جوزف گوردون-لویت و بروس ویلیس در آینده ای نه چندان دور در نقش یک قاتل بازی می کنند، هر دو برای زنده ماندن در برابر اوباش و یکدیگر مبارزه می کنند، موقعی که نسخه قدیمی ویلیس در زمان به عقب فرستاده می شود تا توسط خود کوچکترش کشته شود. لوپر پر از تمام پیچ و خم‌هایی است که نویسنده/کارگردان با The Last Jedi و Knives Out آنقدر مشهور می‌شد.

 

فیلم Cloud Atlas (2012)

فیلم Cloud Atlas (2012)

17- Cloud Atlas (2012)

این اقتباس عظیم از رمان زمان‌برانگیز دیوید میچل از واچوفسکی‌ها و تام تایکور، یک فیلم علمی-تخیلی بسیار جاه‌طلبانه است که حتی دوره‌ها و ژانرهای متفاوت‌تری نسبت به فواره دارد.

زندگی تناسخ این گروه تأثیرگذار در یک جدول زمانی پخش می‌شود که از درام صمیمی قرن نوزدهم تا ماجراجویی پسا آخرالزمانی قرن بیست و چهارم را شامل می‌شود و مضامین به اندازه افکت‌ها و بازیگران هستند.

 

16- Blade Runner 2049 (2017)

در رتبه ی شانزدهم لیست بهترین فیلم های شبیه میان ستاره ای Interstellar ، فیلم blade runner قرار دارد . دنباله بسیار دیرهنگام دنیس ویلنوو بر فیلم علمی-تخیلی نمادین ریدلی اسکات، بلید رانر ، ارزش خود را خیلی سریع به منتقدان و طرفداران ثابت کرد و به دنباله کمیاب روز آخر یک کلاسیک کالت تبدیل شد که به اندازه فیلم اصلی مورد توجه قرار می گیرد.

رایان گاسلینگ در نقش اصلی این داستان کارآگاهی دیستوپیایی به‌عنوان یک جلاد مصنوعی که ترکیبی از انسان مصنوعی را که نظم جهانی سلسله مراتب آینده را تهدید می‌کند، ردیابی می‌کند،. جلوه‌های بصری و فیلمبرداری برنده اسکار Blade Runner 2049 برای مجذوب کردن طرفداران میان ستاره ای کافی است ، اما شدت احساسی و مراقبه‌های معنوی آن، آن را برای هر عاشق علمی تخیلی تجربه‌ای غیرقابل فراموشی می‌سازد.

فیلم Memento (2000)

فیلم Memento (2000)

15- Memento (2000)

Memento یکی دیگر از کلاسیک های کریستوفر نولان است که قبل از دسترسی به برخی از بزرگترین بودجه هالیوود منتشر شد. این تریلر مردی را دنبال می‌کند که نمی‌تواند خاطرات جدیدی را در حالی که برای یافتن قاتل همسرش تلاش می‌کند، شکل دهد.

این روشی است که نولان داستان را ارائه می‌کند که بینندگان را ساعت‌ها به فکر فرو می‌برد: صحنه‌ها به طور متناوب بین رنگی و سیاه و سفید، با صحنه‌های رنگی که داستان را از ابتدا به صورت زمانی نمایش می‌دهند، و صحنه‌های سیاه و سفید به عقب عمل می‌کنند. این پیچیده است، اما نتیجه نهایی بسیار زیاد است.

14- 12 Monkeys (1995)

بسیاری از طرفداران فیلم ممکن است انتظار نداشته باشند که کسی که برای زمان خود به عنوان بخشی از مونتی پایتون شناخته شده است، در نهایت کارگردانی فیلم های کلاسیک فوق العاده پیچیده سینمایی را به پایان برساند، اما 12 میمون تری گیلیام یکی از مشهورترین آثار ژانر سفر در زمان علمی تخیلی است. و به وضوح تأثیر زیادی بر Looper ، در میان بسیاری از فیلم‌های دیگر داشت.

جابجایی بین دوره های زمانی مختلف به اندازه کافی گیج کننده است، اما وقتی بیننده متوجه می شود که خاطرات شخصیت اصلی دقیقاً ثابت نمی ماند، تلاش برای قرار دادن همه در مکان مناسب در زمان مناسب پیچیده می شود.

فیلم The Cell (2000)

فیلم The Cell (2000)

13- The Cell (2000)

مهیج، معمایی و جنایی. در این فیلم علمی تخیلی ترسناک ساخته شده توسط کارگردان تارسم سینگ، یک روانشناس باید به ناخودآگاه یک قاتل سادیست سفر کند تا بفهمد آخرین قربانی خود را کجا پنهان کرده است.

تصاویر عجیب و غریب و وحشی به تصویر کشیده شده در دنیای ناخودآگاه باید بیش از حد کافی باشد تا مغز حتی باهوش ترین طرفداران ژانر Interstellar را درگیر کند و مفهوم مرکزی آن باید برای کسانی که عاشق فیلم های علمی تخیلی کریستوفر نولان هستند بسیار یادآور شود.

12- Shutter Island (2010)

در رتبه ی دوازدهم لیست بهترین فیلم های شبیه میان ستاره ای Interstellar شاترآیلند قرار دارد. جزیره شاتر شاهد بازگشت مارتین اسکورسیزی به ژانر هیجانی با احتمالاً پیچیده ترین تلاش خود بود. لئونارد دی کاپریو این بار به عنوان کارآگاهی که در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن در جزیره عنوان شده است، نقش اصلی را بر عهده می گیرد.

مراقب لحظات هوشمندانه پیشگویی باشید که بینندگان را به سمت یک پیچش داستانی فراموش نشدنی سوق می دهد. طرفداران بازیگران باورنکردنی در Interstellar از شجره نامه دراماتیک نمایش داده شده در این معمای ذهنی ناامید نخواهند شد.

فیلم Tenet (2020)

فیلم Tenet (2020)

11- Tenet (2020)

بازگشت کریستوفر نولان به ژانر علمی تخیلی به همان اندازه پروژه میان ستاره ای جاه‌طلبانه و ذهن‌برانگیز بود ، با داستانی که حول دنیایی از جاسوسان و ابرشرورها می‌چرخید، اما با پیچ و تاب سفر در زمان.

با وجود اشیاء و شخصیت‌های خاصی در فیلم که در جهت مخالف زمان حرکت می‌کنند، مجموعه‌های مقیاس بزرگ می‌توانند گاهی اوقات بسیار زیاد شوند. اما، اگر مخاطب صرفاً تسلیم شود و به نقاط قوت نولان به‌عنوان یک داستان‌نویس اعتماد کند، به اندازه میان ستاره ای یک سواری سرگرم‌کننده و احساسی است .

10 تا از جالب ترین اختراعات تنبل ها – عجیب ترین ابزار هایی که به داد تنبل ها میرسند

10- The Matrix (1999)

ماتریکس که به عنوان یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های ساخته شده شناخته می‌شود، «همه این یک رویا بود» را به سطح جدیدی برد و جرقه یک فرانچایز علمی تخیلی جدید را زد که هنوز مخاطبان را تا به امروز هیجان‌انگیز کرده است.

در حالی که داستان به خودی خود ستودنی است، فیلم موفق واچوفسکی ها همچنین به دلیل ابداع انواع تکنیک های سینمایی، از جمله «زمان گلوله» شناخته می شود، که باید هر طرفدار فیلمی را که به دنبال فیلم هایی مانند Interstellar هستند که می توانند با خیره کننده ترین لحظات بصری اپرای فضایی مطابقت داشته باشند، تحت تاثیر قرار دهد .

فیلم The Game (1997)

فیلم The Game (1997)

9-The Game (1997)

دیوید فینچر کارگردان دیگری است که به خاطر فیلم‌های هیجان‌انگیزش که ذهن مخاطبانش را به هم می‌ریزد شهرت دارد و The Game یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین تلاش‌های او تا به امروز در آن عرصه است.

بانکدار سرمایه گذاری مایکل داگلاس که در یک توطئه مرموز و تهدید کننده زندگی فرو می رود، سعی می کند مرز بین آنچه واقعی است و آنچه در “بازی” عجیب و غریب شبیه سازی شده برای سرگرمی افراد فوق ثروتمند طراحی شده است، پیدا کند.

 

8-Split (2016)

در رتبه ی هشتم لیست بهترین فیلم های شبیه میان ستاره ای Interstellar فیلم اسپلیت قرار دارد. تریلر ترسناک روانشناختی M. Night Shyamalan درون ذهن پریشان قاتلی که در حال جنگ با شخصیت‌های دوگانه‌اش است می‌کاود و آن را به یک فیلم ذهن‌آمیز کاملاً بر خلاف بسیاری از فیلم‌های دیگر تبدیل می‌کند.

اسپلیت که حول یک بازی باورنکردنی از جیمز مک‌آوی در نقش اصلی ساخته شده است، ایده‌های نسبتاً عظیمی را از طریق یکی دیگر از ساختارشکنی‌های نویسنده/کارگردان از ژانرهای محبوب کاوش می‌کند و همانطور که کریستوفر نولان انجام می‌دهد، سطحی از احترام به سبک و تکنیک‌های موسیقی را نشان می‌دهد . «استاد تعلیق»، آلفرد هیچکاک .

فیلم Brazil (1985)

فیلم Brazil (1985)

7- Brazil (1985)

برزیل فیلم کلاسیک دیگری از کارگردان تری گیلیام، عضو نابغه سابق مونتی پایتون در پشت 12 میمون است . در دنیایی نه چندان بی شباهت به دیدگاه سوررئالیستی «1984» اورول، مردی سرکوب شده راهی سفری می شود تا زنی را بیابد که بارها در موردش آرزو می کند.

برزیل که اغلب به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی ساخته شده شناخته می‌شود، لحظه‌های سینمایی بسیار شگفت‌انگیزی دارد که برای یک عمر با طرفداران فیلم همراه است.

 

6- Inception (2010)

در دنیایی که می‌توان از طریق رویاها (که می‌توانند چندین لایه داشته باشند) به آگاهی دیگران نفوذ کرد، Dom Cobb وظیفه دارد ایده‌ای را در ضمیر ناخودآگاه یک هدف قرار دهد، و اجازه می‌دهد تا یک تجربه فیلم منحصربه‌فرد ذهن را به تصویر بکشد. قلب خود فرآیند خلاقیت

به‌طور بحث‌برانگیز کار بزرگ کار کریستوفر نولان تاکنون ، Inception برنده جوایز مختلف اسکار برای چنین فیلم مفهومی بالایی از جمله بهترین جلوه‌های بصری مانند Interstellar شد ، اما در بهترین فیلم شکست خورد.

 

فیلم Dark City (1998)

فیلم Dark City (1998)

5- Dark City (1998)

مردی در یک وان حمام در شهری از شب‌های همیشگی بیدار می‌شود، بدون اینکه به یاد بیاورد که کیست یا چگونه به آنجا آمده است، با تلاشش برای کشف حقیقت، او را در مقابل گروهی از چهره‌های سایه با قدرت‌های ماورایی قرار می‌دهد.

شهر تاریک یکی از آن فیلم‌های ژانر کالتی است که علیرغم زیبایی‌شناسی اواخر دهه‌ی نود، با فیلم‌برداری و طراحی‌های فوق‌العاده‌اش به همان اندازه وهم‌آور و فضای جذاب، با افزایش سن پیشرفت کرده است.

4- The Prestige (2006)

در رتبه ی چهارم لیست بهترین فیلم های شبیه میان ستاره ای Interstellar ، فیلم پرستیژ قرار دارد. فیلم شگفت‌انگیز کریستوفر نولان که درست پس از شروع کار بر روی سه‌گانه بتمن منتشر شد، نگاهی به جادو و فناوری تغییر بازی داشت، به گونه‌ای که دور زدن از آن سخت بود.

هیو جکمن و کریستین بیل در نقش‌های اصلی به عنوان دو توهم‌پرداز متخاصم نقش‌آفرینی می‌کنند و پایانی که با بهترین لحظات نولان تا به حال به پایان رسیده است. کسانی که به دنبال فیلم هایی مانند Interstellar هستند ، ممکن است با وجود تنظیمات بسیار متفاوت، شباهت های شگفت انگیزی در اینجا پیدا کنند.

فیلم Primer (2004)

فیلم Primer (2004)

3-Primer (2004)

همانطور که یک ضرب المثل کلیشه ای است، بودجه تولید فیلم علمی تخیلی بسیار هوشمند و سرگرم کننده شین کاروت احتمالاً حتی بودجه پذیرایی را در Interstellar پوشش نمی داد .

این فیلم درباره دو مخترع جوان و جاه طلب است که در حین کار برای کسب و کار کوچک خود در یک گاراژ حومه شهر، به طور تصادفی یک ماشین زمان اختراع می کنند و به همان اندازه که مفهوم آن حواس پرت به نظر می رسد، پرایمر یک تریلر مستقل هزارتویی با قدرت ماندگاری است . بزرگترین فیلم های استودیویی

2- 2001: A Space Odyssey (1968)

2001: ادیسه اسپیسی یکی از بزرگترین آثار کارگردان رویایی استنلی کوبریک است . این فیلم به قدری خوب به نظر می رسد که با وجود تمرکز بر روی افراط در فناوری علمی تخیلی، تا به امروز کاملاً ماندگار است.

داستان باشکوه آن از ماقبل تاریخ تا جستجوی انسان برای معنا از طریق اکتشافات فضایی در قرن بیست و یکم را در بر می گیرد و به وضوح یکی از بزرگترین تأثیرات روی کل آرایش Interstellar است .

فیلم Donnie Darko (2001)

فیلم Donnie Darko (2001)

1- Donnie Darko (2001)

« دونی دارکو » ساخته ریچارد کلی لحظاتی دارد که آنقدر ترسناک هستند که به راحتی می‌توان آن را یک فیلم ترسناک و همچنین علمی-تخیلی مغزی دانست.

مجموعه‌ای از رؤیاهای آخرالزمانی منجر به ظهور گرداب‌ها، سفر در زمان و دستکاری رویاها می‌شود که برخی از ذهن‌برانگیزترین لحظات فیلم را ایجاد می‌کنند. با وجود عملکرد ضعیف پس از اکران، این فیلم به درستی به عنوان یک فیلم کلاسیک کالت در نظر گرفته شد.


0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ایرابرود

تعرفه تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی ارزان رپورتاژ ارتباط با ما

RABROD

Copyright © · All Rights Reserved designed & developed by · irabrod.ir