10 فردی که ادعای جاودانگی کردند – حقایق جالب

10 فردی که ادعای جاودانگی کردند که بودند. در این مقاله از حقایق جالب ، لیستی از 10 تا ادعای جاودانگی یا زندگی ابدی را به شما ارائه می دهیم. مسن ترین فرد ثبت شده در گینس جین کالموند 122 ساله بوده است. اما مواردی هست که به عمر طولانی اشاره نمی شود و به زندگی جاودان اشاره می شود. با ما همراه باشید.

ویروس های شبیه کرونا را در ایرابرود بخوانید.

10 اتفاقی که در کارتون سیمپسون ها پیشبینی شدند.

10 عجیب ترین خرید های اینترنتی

10- الکس چیو (alex chiu)

الکس چیو مردی 46 ساله است که ادعا کرده است .با انگشترانی که اختراع کرده امواج مغناطیسی در بدن خود القا میکند که باعث بهزیستی وی میشود.وی از این انگشتر برای دست ها و پای خود استفاده می کند. در حال حاضر این انگشتر ها به رنگ سیاه و فید در آمازون به فروش میروند.

9- لئونارد جونز (leonard jones)

وی سیاستمداری “بود” که ادعای جاودانگی کرد. وی همچنین مدعی شد که همه ی انسان ها با دعا کردن و ایمان می توانند جاودان شوند. و به همین علت سع کرد مردم را متقاعد کنند تا دعا کنند. تا بتواند شهری از مردم جاودان به وجود آورد. وی همچنین بار ها نامزد ریاست جمهوری آمریکا شد و در آخر در 71 سالگی مرد.

10 فردی که ادعای جاودانگی کردند - حقایق جالب

8- مردی یهودی

طبق روایات مردی یهودی در هنگام صلیب کشیده شدن مسیح حاضر بوده. و به مسئول صلیب کشیدن گفت که عجله کند و حضرت مسیح را سریع تر به صلیب بکشد.

در این هنگام حضرت مسیح به وی نگاه می کند و اورا نفرین می کند که تا هنگام قیامت و بازگشت مسیح وی زنده بماند و محکوم به قدم زدن زمین شود.

7- راهب جاوید

یک راهب بودایی روسی به نام دشی دوزی اتیگلوف در هنگام مرگ شاگردان خود را به دور خود جمع کرد و اعلام کرد که 70 سال دیگر روح وی به بدن خود باز خواهد گشت.وی همچنین به شاگردان خود اعلام کرد که استالین به زودی آنها را محکوم می کند و سعی کنند فرار کنند.

در حال حاضر بدن وی در یک معبد به نمایش گذاشته شده است که هنوز تقریبا سالم باقی مانده است. می گویند که روج وی در حالت مدیتیشن بین مرگ و زندگی در بدن وی قرار دارد.

10 فردی که ادعای جاودانگی کردند - حقایق جالب

6. نیکلاس فلامل (nicolas flamel)

نیکلاس فلامل یک شیمیدان فرانسوی بود. که در 1340 به دنیا آمد و در 1418 فوت کرد. اما شایعاتی در تاریخ هست که وی مرگ خود را جعل کرد تا بتواند با تازه ترین اختراع خود سنگ جادو تا ابد زندگی کند.

از این فرد و شایعات وی در کتاب هری پاتر و سنگ جادو (نخستین داستان از مجموعه ی هری پاتر) استفاده شده است.

5- مرلین

مرلین فردی است که مانند شاه آرتور هم در تاریخ هم در افسانه به وی اشاره می شود. گفته می شود مرلین جادو گر بزرگ بریتانیا نصف انسان بود. که باعث کار های خوب وی میشد. و نصف شیطان بود که قدرت های خارق العاده ی وی را تامین می کرد. یکی از این قدرت ها زندگی جاودان یا زندگی ابدی بود. در آثار تاریخی بریتانیا اثار بسیاری وجود دارد که به مرلین ربط می دهند.

ترسناک ترین اماکن جهان را در ایرابرود بخوانید

4- سه تن از حواریون

در آخرین لحظات زندگی حضرت مسیح ، سه تن از حواریون از وی خواستند از خدا بخواهد که این سه تن در غیاب مسیح به مردم نیازمند کمک کنند. مسیح این معجزه را بر آورده می کند و به این سه تن زندگی جاوید یا زندگی ابدی اعطا میکند.

3- آشیل و اسفندیار

در تاریخ و افسانه بسیار افرادی مانند آشیل و اسفندیار وجود دارند. که گفته می شود در برکه ای سحرآمیز فرو رفتند تا جاودانه شوند. و به علت پوشش هایی که بر بدن یا اعضای بدن آنها قرار میگیرد. نقطه ی ضعفی بدست می آورند.

10 فردی که ادعای جاودانگی کردند - حقایق جالب

2- کنت سنت ژرمین (count of st germain)

کنت سنت ژرمین فردی بود که در هنر و دانش بسیار فعال بود.در حین سفر وی به اروپاو دیدار از دادگاه های اروپایی شایعه شد که او اصلا پیر نمی شود .و یک اکسیر می نوشد که باعث زندگی ابدی و زندگی جاوید وی می شود. با وجود ثبت شدن مرگ وی در 70 سالگی بارها دیدن وی اعلام شده است. آخرین بار در 1970 دیده شدن وی گزارش شد.

10 فردی که ادعای جاودانگی کردند - حقایق جالب

1- کویین شی هوانگ (qin shi huang)

کویین شی هوانگ امپراتور چین بود. که آثار عظیمی مانند دیوار بزرگ چین و مجسمه های ارتش تاراکوتا به جای مانده است. گفته می شود او بسیار به دنبال جاودانگی بوده و محققانی را به سر تا سر دنیا برای یافتن جاودانگی فرستاد.  و در آخر یکی از محققان وی اعلام کرد که جیوه باعث جاودانگی می شود. در اسناد تاریخی بارها بر آزمایش های چینیان در هنگام شی هوانگ اشاره شده است.

 

www.irabrod.ir


6 Comments

ترسناک ترین اماکن جهان - حقایق جالب ترسناک ترین نقاط جهان - Irabrod · 2020-03-21 at 11:11 ب.ظ

[…] 10 فردی که ادعای جاودانگی کردند – حقایق جالب […]

10 مجسمه هایی که تکان خوردند ! - حقایق جالب (قسمت اول) - Irabrod · 2020-03-27 at 9:07 ب.ظ

[…] فردی که ادعای جاودانگی کردند را در این مقاله […]

10 ویروسی که میتوانند باعث شیوع بعدی شوند - چه ویروس هایی شبیه کرونا اند - Irabrod · 2020-04-03 at 5:26 ب.ظ

[…] فردی که ادعای جاودانگی کردند را در این مقاله […]

10 اتفاقاتی که در انیمیشن سیمپسون ها پیشبینی شد قسمت اول - حقایق جالب ایرابرود - Irabrod · 2020-04-10 at 5:50 ب.ظ

[…] فردی که ادعای جاودانگی کردند را در این مقاله […]

عجیب ترین خریدهای اینترنتی - 10 مورد از عجیب ترین خرید و فروش های ebay - Irabrod · 2020-04-24 at 1:42 ب.ظ

[…] 10 فردی که ادعای جاودانگی کردند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ایرابرود

تعرفه تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی ارزان رپورتاژ ارتباط با ما

RABROD

Copyright © · All Rights Reserved designed & developed by · irabrod.ir