ترسناک ترین اماکن جهان – حقایق جالب ترسناک ترین نقاط جهان

ترسناک ترین اماکن جهان را برای شما در این مقاله از حقایق جالب ایرابرود لیست میکنیم.در این مقاله ده تا از ترسناک ترین نقاط حهان قرار دارد که شایعات پیرامون آن حتی شجاع ترین افراد را نیز فراری می دهد.

10 عجیب ترین خرید های اینترنتی

10 اتفاقی که در کارتون سیمپسون ها پیشبینی شدند.

ترسناک ترین اماکن جهان - حقایق جالب ترسناک ترین نقاط جهان

10 قبرستان بی نوایان گوآتمالا

در این قبرستان به علت کمبود فضا و جمعیت زیاد قبر افراد تا چندین طبقه روی هم قرار می گیرد. و خانواده ها باید بعد از 6 ماه برای قبر درگذشتگان خود اجاره پرداخت کنند.

اما چرا این قبرستان را در لیست ترسناک ترین نقاط جهان قرار دادیم. اگر خانواده ها اجاره ی قبر ها را پرداخت نکنند ، دولت قبر ها را می شکافد و باقیمانده ی جسد مردگان را بیرون میکشند. در راهرو های این قبرستان پر از اجساد مردگانی است که اجاره شان را پرداخت نکرده اند.

ویروس های شبیه کرونا را در ایرابرود بخوانید.

9 جنگل خودکشی ژاپن

در دامنه کوه معروف فوجی جنگل پهناوری قرار دارد. که محبوب ترین مکان برای خودکشی ژاپنی ها است. گاهی نزدیک به 100 جسد دار زده شده به درخت ها توسط گشت منطقه پیدا می شود.

حقایق جالب این جنگل از شایعه های آن ریشه میگیرد. گفته میشود که این جنگل توسط ارواح مردگان تسخیر شده است.که قربانیان را به دنیای خود فرا میخوانند. افرادی که از جنگل باز می گردند گفته اند که یک نیرویی در ذهن آنها را به خودکشی تشویق می کرد.

8 چاه آب جیکوب آمریکا

عرض این چاه کم است، اما عمقی باور نکردنی دارد (حدود 40 متر). قواصان زیادی سعی کرده اند تا به اعماق این چاه بروند و انتهای آنرا بازدید کنند. اما تاکنون 8 قواص جان خود را به این قصد از دست داده اند.

ترسناک ترین اماکن جهان - حقایق جالب ترسناک ترین نقاط جهان

7 پل اورتون اسکاتلند

این پل در مکان زیبایی قرار دارد و اصلا منظره ی ترسناکی ندارد. اما چیزی که باعث شده این پل در لیست ترسناک ترین نقاط جهان قرار گیرد ، تعداد بالای خودکشی در این مکان است. اما نه خودکشی انسان ، بلکه خودکشی سگ. تاکنون 600 سگ خود را بدون هیچ دلیلی از بالای این پل به پایین پرتاب کرده اند. پل اورتون یکی از پدیده های بدون توضیح دنیا است.

ترسناک ترین اماکن جهان - حقایق جالب ترسناک ترین نقاط جهان

6 عبادتگاه استخوان های پرتغال

ده فردی که ادعای زندگی ابد کردند را در ایرابرود بخوانید

دیوار های این عبادتگاه به صورت منظم با استخوان های انسان پوشیده شده است. گفته شده است که این استخوان ها از باقیمانده ی اجساد راهب ها است.

گفته شده است که علت این تزئین ترسناک این بوده که هرکس که وارد عبادتگاه شد به سرعت به یاد مرگ بیافتد. و از مادگرایی فاصله بگیرد.

5 جنگل هویا بیچو (hoia baicu) از رومانی

به این جنگل ، مثلث برمودای جنگلی گفته  میشود. در این جنگل حوادث زیادی گزارش شده است. مانند مشاهده ی روح . مشاهده ی جن و شیاطین . مشاهده ی ufo و آدم های فضایی . احساس اضظراب بی دلیل و شدید.

چیزی که باعث تعجب بیشتر می شود این است که مشاهده ی آدم فضایی ها توسط یک دانشمند بیولوژی گزارش شده که ادعا دارد از سفینه های فضای عکس گرفته است.

4 شهر ارواح پریپیات اوکراین

فاجعه ی اتمی فقط در روسیه رخ نداده است. شهر پریپیات نیز یک بار این حادثه را تجبه کرده است. پس از حادثه ی نیروگاه اتمی این شهر به طور کامل تخلیه شد.

اکنون با وجود این که مقامات این شهر را پاک و آماده برای سکونت اعلام کرده است. اما نه تنها مردم بلکه خود مقامات نیز حاضر به سکونت در این شهر نشدند

سکوت سنگین وساختمان های خالی این شهر منظره ای ترسناک به وجود آورده که حتا حیوانات در این شهر دیده نشده اند.

3 تابوت های شناور فیلیپین

یکی از قبایل فیلیپینی برای قرن ها تابوت های مردگان خود را به صخره ها وصل میکردند. علت این کار نزدیکی مردگان به آسمان در نتیجه سادگی راه برای به بهشت رفتن است.

برخی از تابوت ها به مرور زمان می پوسند یا خراب می شوند. به همین علت وقتی به بالای سر خود می نگرید. مجموعه ای از اجساد در حال فساد در آسمان خواهید دید.

ترسناک ترین اماکن جهان - حقایق جالب ترسناک ترین نقاط جهان

2 جزیره عروسک ها مکزیک

تالابی در این جزیره هست که گفته میشود در انجا دختری خردسال مرده است. بر درخت های این تالاب عروسک ها فراوانی آویخته شده است تا روح این دخر را آرام کند.

اما بازدید کنندگان می گویند که حسی عجیب از پچ پچ عروسک ها میشنوند گویا که دختر مرده عروسک ها را تسخیر میکند.

1 دخمه پاریس

در زیر سطح زیبای پاریس ، دخمه های زشت و ترسناکی از مجموع ی میلیون ها استخوان و جمجمه قرار دارد. خیلی ها میگویند این مکان یک قبرستان باستانی است.

www.irabrod.ir

 

 


4 Comments

10 فردی که ادعای جاودانگی کردند - حقایق جالب - Irabrod · 2020-03-21 at 11:14 ب.ظ

[…] ترسناک ترین اماکن جهان را در ایرابرود بخوانید […]

10 مجسمه هایی که تکان خوردند ! - حقایق جالب (قسمت اول) - Irabrod · 2020-03-27 at 9:08 ب.ظ

[…] ترسناک ترین اماکن جهان را در ایرابرود بخوانید […]

10 ویروسی که میتوانند باعث شیوع بعدی شوند - چه ویروس هایی شبیه کرونا اند - Irabrod · 2020-04-03 at 5:30 ب.ظ

[…] ترسناک ترین اماکن جهان را در ایرابرود بخوانید […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ایرابرود

تعرفه تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی ارزان رپورتاژ ارتباط با ما

RABROD

Copyright © · All Rights Reserved designed & developed by · irabrod.ir